Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-01-07 15:24:21
apie B5 važiuoklę - pirkau 8m/245kkm - viskas buvo originalu. Pakeičiau
viską, dar 180kkm nuvažiavau netaisydamas per penkis metus. Paskui jau
pradėjau po detalę kaitaliot, tai nebe taip gerai :). Ir naudoto MOOG'o
kokybė stipriai suprastėjo. Sudėjus ką nors normalaus vėl laikytų ilgai
ir nuobodžiai.
Dabar 530kkm, na bet jau amžius duoda žinot, visokie plastmasgaliai
lūžinėja, rūdys šen bei ten ima, turbiną reikia tvarkyt. Kita vertus,
vairo kolonėlė dar ta pati, guolis nei vienas nekeistas, ir dar krūva
mazgų originalūs.

Ai, durų spynos. Va čia tai keštas :D