Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: Doncius
Data: 2016-01-05 10:11:27
Pas mane irgi krenta ir net mieste vaziuojant, jei nebuna pilnai iki 90
uzsiles. Passatas 14' su 30k rida.

"[mikro]"  parašė naujienų news:n6e4pj$kv7$1@trimpas.omnitel.net...

pas mumi ant superbo indomiai. mieste viskas ok, bet kruizinant 6-ta dwsg
pavara, ble pradeda variklio temp krist. nebesilaiko ant 90, iki 80 nukrenta
net. manualiai inkali 5-ta vel atsistato. ar cia viskas ok, ar tas variklis
dirbdamas ten 1400rpm tiesiog neturi is ko silumos tokiu oru pasigamint, nes
dsg taip elgiasi ir tiek. varai 80, tai kala 6 ir vos ne 1300 - 1400rpm
max:) vos ne laisvom:d

"Struktur"  wrote in message news:n6dtec$go4$1@trimpas.omnitel.net...

Silta ora tai greit pust pradeda, bet rodykle nuvaziavus ~8km nepajuda