Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: Arj
Data: 2016-01-07 10:17:16
o tu priskaiciuok dar galvos skausma kai po 8 metu svarstysi - blyn vel
virint slenkscius, dugna, o ir sutvarkius ziurek va tas prie pabaigos, ana
pries technikine reiks tvarkyt... kita paprasciau pirkti, ale ana papuvus,
ta su devektu, ana nudeveta....
Tas galvos skausmas $ is kisenes netraukia, bet malonumo gyvenime tikrai
neprideda :)

"Sail"  parašė naujienų news:n6l09r$90d$1@trimpas.omnitel.net...

Realiai ir ziuriu cost of ownership. Tik mano variantas perki uz 2-3 K EUR
ir po 10 metu ismeti i srota.
Max rizika 3 K EUR, casco nereikalingas, rakinti parkinge nebutina, plytas
ir malkas veziojant masinos negaila. Prestizas man nx nereikalingas.

Ir tokiom masinom srotiniu daliu pakanka. Genda zinoma dazniau, bet
remontuojant paciam kuo toliau, tuo labiau px darosi.
Pvz mondeo kuro siurblys 50 EUR. Naujesnei masinai tiek kainuoja kapoto
atidarymas.

Rusiska technika visai kas kita, ja ciupinejant jau matosi, ant kiek kreivai
kuvalda viskas padaryta. Nenuostabu kad genda ir yra sudas.

O va mersas 79 metu kitas reikalas. Kokybiskas ir patikimas gaminys.