Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: Sail
Data: 2016-01-04 11:08:56
Bent jau pas mane butent dangtelio tarpine ir neleido.

Buvo susidevejusios gazo ir laisvu svirties gumos, salnykas ir kampo
korekcijos voztuvo vidinies gumos.
Teko nusiiminet siurbli.

Dabar tai toki darba pakankamai paprastai padaryciau, bet pirma syki buvo
sokiu su bugnais.

Plius pydarai gamintojai prisuka siurbli su varztais, kurie atsukinejami su
istatoma zvaigzdute. Prasuksi zvaigzdute ir pyyyyzdec. Pakeiciau senukiniais
tradiciniais, dabar bent zinau, kad visada atsukt galesiu.