Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-01-05 15:34:30
Astra f benzas -15 jau pasukt reikdavo, -20 tampyt kol užsikurdavo ir po to
dar benzą šalta srebia kibirais.. :0 su dyzeliu mano praktika geresnė
žiemą..

"svyt"  parašė naujienų news:n6eitp$r0i$1@trimpas.omnitel.net...

Aha, cia geras, man buvo neuzvedziau prie -30 del seno akumo,
pasukau iki atrode nulio, bet skubejau, kolega atleke ir
isvaziavau. Kita diena nejudinau kol susiorganizavau kas man
pades uzvest, galvoju paziuresiu kaip suka, tik brukst ir
uzsivede lyg niekur nieko, atsile buvo iki -10.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/