Tema: Re: na ka, kuriasi kibirai?
Autorius: svyt
Data: 2016-01-10 16:02:15
Faktiskai visi uzmiescio, net vilniuje nuo gariunu iki kirtimu
 gatves mokama atkarpa. Visi keliai su A raide, ju lyg 16,
 vilnius- kaunas, vilnius panevezys, vilnius medininkai, vilnius
 moletai gal tik vilnius-nemencine pamirso. Ir nuo pat miesto
 ribu- iki grigiskiu nenuvaziuosi.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----