Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: monaxas
Data: 2016-01-04 21:31:02
Žinok šiais laikais jau yra naktinio matymo displėjai prietaisų skydeliuose. Taip kad nėra viskas taip absoliutu...
Kaip čia kažkas diskusijoje jau išsireiškė - niekas nesitiki sutikti briedžio stovinčio ant kelio, o koks greitis turi būti, kad artimųjų šviesų horizonte pastebėjęs kliūtį spėtum sustabdyt, tai gal, būk geras, tu ir atsakyk.