Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: sharkius
Data: 2015-12-31 14:24:02
budulis vulgaris <budulis@lindyne.lt> Wrote in message:
> 2015-12-31 10:50, Dainiushas ra??:
>
> Man realiai naudingi priekiniai prie?r?kiniai buvo vien? kart? gyvenime,
> kai nakt? buvo ?iauriai didelis r?kas. Nuo ?jungt? artim?j? prie? nos?
> buvo tiesiog balta r?ko siena. Situacija ka?kiek pager?jo tik i?jungus
> artim?sias ir ?jungus prie?r?kines. Beje, ironi?ka, ta?iau ?itaip
> va?iuoti KET draud?ia, aklai KET besivadovaujantys saugumo ekspertai
> galite mane jau prad?ti pliekti :)

Man tai kai taip buna, islipu ir skuduru nusivalau menesi
 nevalytas lenpas, tuomet dingsta ta sviesos siena. O priesrukines
 tai tai dabar gausiai zjbs, nes va perdege
trumpu sviesu lempute
 desinej pusej, tai tingiu pasikeist, nes salta, bet priesrukines
 isijunges vazineju, tai visokie botanikai ir bobos matydami tris
 akis gal jau supras kad is priekio ne motociklas vienaakis
 atvaziuoja... Tskant,  saugumo siuo atveju tikrai gausiai
 prideda.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/