Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-12-30 21:23:57
On Wed, 30 Dec 2015 20:59:08 +0200, monaxas wrote:

> Apsispręsk, kur daugiau eisme dalyvauji ir nusimanai: Lietuvoj ar
> Vokietijoj.
> Nes nu toks vokiečių ekspertas, o žinai kaip čia Lietuvoj važinėjama.

Px kas ten pas tuos kryziuocius, mes gi lietuviai :)

> Mano patirty, tai Lietuvoj bobos su ponaujėm tačkom ir beretės galiniais
> priešrūkiniais blizgina. Bet čia gal nuo regiono priklauso.

Tai kad nereikia buti egzpetu, pakanka keleta dienu po vilniu/kauna
pasivazinet, kad sociai tokiu lopu prisiziuretum. Tiek su priekinem
vidury baltos dienos tiek su galinem.
Ir juokingiausia tai, kad daugumoj masinu jas kiekviena karta specialiai
reikia isijungt.

--
kthxbai.