Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-31 00:31:29
On 2015-12-31 00:19, Signalizacija wrote:
> o liepia kazkas lekt nematant kas prieky?

O tai ponas siulo 140km atstuma vaziuoti 40km/h 3,5 valandos????? Su
multipla tai gal ir kitaip neiseina, bet su normalia auto automagistrale
vaziuojama tuputi greiciau net ir prasto matomumo salygomis. Tik visos
kliutys prasto matomumo salygomis turetu buti automagistraleje
atitinkamai pazymetos ir matytis. Tame tarpe ir visos auto turi tureti
gale sviecianty ruko zibinta.

Audrius K.