Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: monaxas
Data: 2016-01-04 20:06:13
Nu va, eilinį sykį panetkės ir KET susipisa.
KET panetkėms suponuoja, kad autostradoja nesutiksi debilo važiuojančio lėčiau nei šem. Kitam gal ir lyjant atrodo, kad reik autostradoj visiems ant kem vilktis, nu bet būkim sąmoningi - jei man atrodo, kad ant šem važiuoti nesaugu, nu tai pirmas išvažiavimas ir netrukdyk kitiems.
Teisingai Audrius K. sakė, tikrai nesmagu sutikti tokį dauną autostradoj, o tuo labiau per rūką ir neužsidegusį galinio rūko žibinto.

Aš manau, kad sveikas protas šįsyk panetkių pusėje.