Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: pa@pc.lt
Data: 2016-01-01 18:02:53
Su taip veikiančiomis prieš rūkinėmis negalėtum gauti tech.apžiūros.
Normalioje auto tai techniškai neįmanoma.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n62rt1$ijl$1@trimpas.omnitel.net...

2015-12-31 10:50, Dainiushas rašė:
> IMHO priešrūkiniai reikalingi kai ahujenn'as rūkas 40km/h dašliaužt iki
> saugios  stovėjimo vietos. Ar kažkam dar?

Man realiai naudingi priekiniai priešrūkiniai buvo vieną kartą gyvenime,
kai naktį buvo žiauriai didelis rūkas. Nuo įjungtų artimųjų prieš nosį
buvo tiesiog balta rūko siena. Situacija kažkiek pagerėjo tik išjungus
artimąsias ir įjungus priešrūkines. Beje, ironiška, tačiau šitaip
važiuoti KET draudžia, aklai KET besivadovaujantys saugumo ekspertai
galite mane jau pradėti pliekti :)