Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: svyt
Data: 2016-01-01 12:39:58
Man priesrukiniai padeda nebent po kokius neapsvietus sodus
 vazinejant, matosi posukiai i sonus. Daugiau ju naudos
 neisvelgiu, per ruka ar ne, su jais kelio daugiau nematau. Gal
 tik sviesos daugiau, bet toliau niekaip. Jei ir sviecia toliau,
 akys susireguliuoja ir atstumas lieka tas pats. Vienas pliusas,
 kai daugiau sviesos tai vyzdziai susitraukia ir niekas
 neakina.
pigiais ne oem priesrukiniais nesinaudojau, nes jiems
 isduzus elementariau uzdengiu skyle, man jiems ir 10 euru gaila,
 kaip ir bet kuriam kitam nereikalingam daiktui.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/