Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-01-02 10:46:02
On Sat, 02 Jan 2016 09:59:42 +0200, Bone Daddy wrote:

> Tu kaip visada, ir šiemet porolini hujnių.
> Aš kalbu apie posūkį supistoj sankryžoj, kur važiuoju 15 - 30 km/h.
>    Kokiu greičiu tu išimi posūkius, aš nežinau.

Tai kad tiesa anas sako, tie priesrukiniai tavo paminetoj situacijoj yra
kaip vitaminai lavonui, grynai homeopatinis "privalumas".

Daugelis paskutiniu 10 metu automobiliu pasukus vaira ijungia
priesrukini, nes ta fycia siais laikais nieko nekainuoja, turbut kokie 10
eiluciu firmwaro kodo. Ir kas ten papildomai pasimato? Ogi realiai
visiskai nieko. Ar dega ar nedega - matosi tiek pat.

Geriausiai skirtumas matosi masinose su tikru cornering lightu. Tose kur
faroj istrizai stovi dar viena atskira leNpa. Va ten tai jo, kai ja
uzdega tai kaip reikalas viskas nusvinta.

--
kthxbai.