Tema: Re: Valeo ar originalas?
Autorius: Velnias
Data: 2015-12-30 21:48:15
Važinėju praktiškai kasdieną Kaunas - Vilnius. Tai į kiekvieną pusę min po
2-3 sutinku su galiniais priešrūkiniais, px kad realaus rūko per visą rudenį
gal 2 kartus buvo. Fauna už tokių vairo įvairi, tikrai ne vien poniutės. Na
ir dar panašus kiekis kasdieną važiuoja visai be šviesų arba tik su
priekiniais daylightais. Tai pirmieji tiek, kad užpisa, o antrieji realiai
pavojingi, kai pamatai prieš nosį antroje juostoje.

"monaxas"  wrote in message news:n619he$4nl$1@trimpas.omnitel.net...

Apsispręsk, kur daugiau eisme dalyvauji ir nusimanai: Lietuvoj ar
Vokietijoj.
Nes nu toks vokiečių ekspertas, o žinai kaip čia Lietuvoj važinėjama.
Mano patirty, tai Lietuvoj bobos su ponaujėm tačkom ir beretės galiniais
priešrūkiniais blizgina. Bet čia gal nuo regiono priklauso.