Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Sail
Data: 2010-04-01 09:59:32
Jei turi informatiko issilavinima, liux - nagi paporink man durnam, kodel
galetu skirtis cd grotuvo garsas, pastacius ji ant kojeliu, jei tuo metu
polkos aplink nesoki?
Visi grotuvai as a default cd mechanizma kabina ant vibravimo dempferiu
(gumos). Kam ten dar ka nors isradinet?

Aukstojoj mokykloj pirmam kurse pirmam semestre buvo i galva kalamas
dalykas - is daugelio itakojanciu faktoriu visos sistemos paklaida
apsprendzia tas, kuris matuojamas grubiausiai. Kitaip sakant, jei viena
detale esi ismataves metro tikslumu, o visas kitas - mikrono tikslumu, tai
surinktos konstrukcijos tikslumas vis vien +/- vienas metras.

Blusinet su mikroskopu xz kokias ten itakas, kai sistemoj pagrindine itaka
realiai daro koloneles, kambario akustika bei naudojama elektronika - nu ka
as zinau.
Tada jau prasideda oro dregnumo itaka, atmosferinis slegis, menulio trauka
ir taip toliau, tik va ju neparduosi audiofilui, tai ir nesigilina. Reliai
viskas turi itaka, tiktai nykstamai maza. Didele itaka realiai turi tavo
noras pajusti skirtuma. Va pvz paklausyt kaip kasdien skamba tas pats
gabalas, ir paziuret, koks atmosferinis slegis. Tarkim, prie auksto slegio
skamba geriau. Netiki? O matavai? Nematavai - reiskia tavo argumentai
niekiniai. Garsas rodo ka kita.

O va uz hobi gerbiu. Bet koks hobis yra gerai, inesa prasmes i musu
egzistavima.