Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Dex
Data: 2010-03-26 12:59:54
Nea, netvirtinu ;)

As apie tuos kosmoso laidus nelabai ka suprantu. Bet tikrai suprantu,
kai kai kurie zmones zino (ne mokslinio metodo pagalba, o
prakseologinio) ir jaucia daugiau, nei mases kitu. Be to ir pats
jaunysteje buvau audiofilas, ir girdedavau daugiau uz kitus. Bet tai
buvo seniai, ir tais laikais zvaigzdiu metalo laidu nebuvo... ;)

Dex