Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Sail
Data: 2010-03-26 12:47:52
Kitaip tarus, tvirtini, kad siuolaikinis mokslas dar nedaugo, kad paaiskintu
2 metru ilgio stipriaus MAITINIMO laidu itaka garsui?
Tada zinoma, belieka kreiptis i koki guru, kuriuo tiki. Pasirinkimas platus.
Juk jie tai tocnai zino, nes tuo uzsiimineja senai ir mate daug
stiprintuvu... O kai tiki, tai jau ir isgirsti galima.
As va girdziu kosmoso juodaja materija (cypia ausyse tyloj).  He he, o kiti
negirdi! Po nugerimo tai daug stipriau girdziu ja cypiant. Vadinas, is
vakaro pavartotas alkoholis sustiprina juodosios materijos skleidziamus
garsus.
Ale prakeikta logika ir mokslas sako, kad reikia eit pas gydytoja, bo ko
gero su spaudimu bus ne kas...