Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Sail
Data: 2010-03-25 12:55:06
Na pjezo jau atsake. Fizika ir fiziologija.

Ausys ir akys yra dvi, todel ir skiri tuos dalykus. O pvz vienakiai mato
dvimati vaizda, ir kompensuoja si trukuma, pajudindami galva. Tada is vaizdo
pokycio smegenys atkuria trimati vaizda. Tai daroma nesamoningai.
Paties klausime nematau nieko ypatinga, na atskiriam, ir kas?