Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-25 19:53:50
nepatingesiu paaiskinti:
1) nuosirdziai manau, kad laido metro induktyvumo, tarpblokinio laido talpos-tamsta su savo turima iranga vargiai ismatuosi. Esu mates tik paveiksliuka laboratorijos. Ispudinga. Aisku, aisku-atsiprasau, manes ten niekas nekviete, pirstais neciupinejau, liudininku is tavo gimines tarpo(kitais netikesi) neturiu. Gal ir ne ju ta laboratorija buvo :)
2) buvo cia kazkada jau diskusija, buvo imesti brangiu tarpblokiniu laidu deklaruotos el. cha-tikos. Bet kas tau is to? Va, kai pasaulis ismoks pamatuot, ant kiek kokybiskai sugrojo simfoninis orkestras, tada ismoks pamatuot ir ant kiek "teisingai" atkuria garsa turima audio iranga. Kaip jau sakiau-patys vienas kita siuntinejant pasiklausyt, o kam? Juk jeigu butu galima ismatuot ta "gera" skambejima-gal pakaktu nurodyt koki skaiciu , is kurio sprestum, gerai skamba iranga, irengta kitoje valstybeje ar blogai.

Pateiksi simfoninio orkestro, kokybiskai atlikto  muzikinio fragmento, matavimo rezultatus? Juk tai gelezinis argumentas eiti i koncerta, perkant brangius bilietus.