Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Sail
Data: 2010-03-23 16:17:14
Del pagiezos - na tai viso labo mano paties trukumas, skaityk beprasmis
bandymas tikintiems zmonems pateikti kazkokius argumentus, kuriu jie net ir
neprase. T.y. ziurek i tai kaip i minusa man, ne sau.

As kaip daktaras - matau vidaus organus, chemija, etc, o audiofilai kaip
kunigai - mato siela. Manau, kad audiofilai - laimingesni, jie tiki, o as po
suda braidau... Cia rimtai, bet koks hobis yra daug geriau nei plikas
realybes matymas. Juk in the long run musu laukia vezys ir skausmingas
galas, ar ne taip?

O tavo aparaturos viduj kas as nezinau - uztektu atsidaryti ir paziureti,
nuo to ji blogiau tikrai negros. Jei netingi - pafotkink is arti ir imesk i
electronics, sukelsi daug grazaus fleimo. Bus visiems linksma, tad padarytum
gera darba.