Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Sail
Data: 2010-03-23 18:49:40
Na cia sunku ka nors pasakyti. Technariaus ir kunigo misinys yra idomus
pamisimo variantas. Kaip hobis nera blogas.

Siaip tokiam santechnikui kaip man gramofono saitas netinka. As netikiu
tiesiog, ir cia mano beda. Netikiu "variniais kondensatoriais su specialiais
popieriniais korpusais" ir negirdziu maitinimo laidu skambesio. O noreciau,
bet...