Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Sail
Data: 2010-03-25 14:14:55
Na del tikejimo tai as su tavim sutinku, tiket reikia, as va ir verkslenu
del saves, kad netikiu autoritetais ir man nuo tik blogiau. Tikiu ausim (o
jose cypia :-(    )
Be to, as pripazistu, kad mano ausis drambliai numinde, ir negaliu girdeti
bedeguonio vario itakos. O va geras kolonkes girdziu, ir dar kaip!

Na del tarpblokiniu laidu itakos as velgi sutinku, ji yra (xz kiek didele,
bet yra).

Bet va perki tarpblokinius laidus - juk xren ten bus parasytas ju
induktyvumas ir talpa. Per daug zemiska. Greiciau bus parasyta apie
bedeguoni vari ir siaip kitas kvaziunofantazijas. Cia jau tikinciuju
durstymas. Xren ten suzinosi, is ko jie padaryti.

Nu bet maitinimo i 220 laidu itaka, jei patikesiu, tai rytais varysiu
pastoviai i www.diagnoze.gydykis.lt