Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: sonca
Data: 2010-03-25 16:26:14
Na visų pirma elektronikai aiškint kas yra AC ar DC tai nereikia. :) Aš čia
klausiau su ironija norėdamas sužinot kaip dėl vidinių įtempimų varyje
susidaro mikrokrūviai, o dar įdomiau kaip ten dėl to atsiranda pn sandūra
aka taškiniai dijodai :) Ir iš vis kaip susiję laisvieji elektronai su
molekulėm?