Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: eMJei
Data: 2010-03-29 21:41:19
Oho kokia diskusija cia isisiubavo.

Sail, labai rimtai:

Gali sukonstruot man stai tokiu parametru kabeli:

CAPACITANCE: 42.0pF/ft
INDUCTANCE: 0.4µH/ft
PROPAGATION DELAY: 80% speed of light (#1 tarkim sio parametro itaka
niekine, tai nebutinai turi atitikti #2 nesikabinet prie issireiskimo -
sviesos greitis yra zinoma laidu parametras, pvz tinkluose ir t.t.)
OVERALL SHIELD: 97% Braid (turi buti ekranuotas)

Koncentruojames i talpuma ir induktyvuma - kaip ir pats isskiri butent
siuos paramterus kaip svarbiausius.

Kad gautu virsutinius parametrus komercinis gamintojas naudoja:

INSULATION: Fluorinated Ethylene Propylene (FEP)
CONSTRUCTION: Precision Micro Mono-Filament design (laidininka apsuka
FEP sniureliu, taip pasiekiamas minimalus kontaktas su izoliaciniu
sluoksniu)
CONDUCTORS: 6 x 26 AWG solid core (6 izoliuotos 26 AWG vientiso vario
gyslos)
MATERIAL: 60 microns of extruded silver over 99.9999% solid-core OFC
(minetos vario gyslos dar padengtos sidabru)

Komerciniu kabeliu mazmenine kaina $1000 USD.

Saila, ar turi kokia galimybe pagaminti toki pat arba beveik tokiu paciu
parametru kabeli? nesvarbu gali buti ir dvieju gyslu, ir t.t. svarbu
tarkim kad talpis ir induktyvumas butu identiski komerciniam?

Gal be Sail kas nors gali sukonstruot kabeli pagal is minetu parametru?
Contax, signalizacija, kt?

Rezultate sukontruota kabeli palyginciau su komerciniu gaminiu, gal kai
kas paaisketu. Gal istikruju tik tai lemia tarpblokiniu kabeliu itaka?
(asmeniskai - abejoju, bet kas zino)