Tema: Re: Naudotas stiprintuvas
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-25 17:45:34
nelengva kai tikejimo aplamai ner. Pasvarstykim : jei netiki autoritetais-vadinasi turetum netiket tuo ka, tau sako patyres gydytojas.Kaip gydaisi tada?  Jei netiki tuo , kas rasoma apie produkta, i juvelyrine parduotuve tau nera ko eiti. Ar tiki , kad deimantas labai kietas? Kodel? Tiket, vien todel , kad kiti taip sako, ar raso-tau juk butu nelygis? Reikia isitikinti! Bet tam reikia turet stenda ir tikra deimanta. (kaip ir su laidais-tinkamas salygas perklausai ir pacius laidus)  Klausiu retoriskai, nebutina atsakyt.