Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-06 12:49:11
2015-02-06 12:21, Velnias rašė:
> RF62 50m2 kambariui gal ir mažoka, bet RF82 gali būti, kad visai užtektų
> (kaina nuo RF-7 skiriasi vos ne trigubai).
>
> Vidui - kam tau tas 5.1 muzikai klausyti, KAM???? Kadangi kaip jau

Na as juk ne tik muzika klausau. Nezinau kaip galima irodyti, kad namu
kinas yra kazkokia masturbacija. Su resyveriu as dar klausau muzika ne
tik is grotuvo, bet ir is DLNA serverio
Minimum ka pirkciau tai 2 stipraikai ir 4 koloneles. Paprastas stereo
man nepriimtinas. Nebent koloneles statyciai is abeju ausu pusiu. Bet
tai jau turetum sedeti kaip ikaltas arba is paskos nesiotis koloneles.
Pas mane juk ne 20m2 kambarys.
Bet, jeigu visgi nuspresciau isigyti 4 koloneles tai rinkciausi monitorius.

> supratom mėgsti triukšmą, tai Klipschai jo sukelia tikrai daug ir
> pakankamai kokybiško. Dar paėmus prie jų derantį stereo stiprą, kuriame
> yra tik 2 mygtukai ir 3 rankenėlės - ateitų pagaliau džiugesys ir
> dvasinė ramybė į tavo namus :)

Ar neapsiilgtum. Pasiziurek kaip audio konfa suvesejo