Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-05 13:45:58
2015-02-05 13:37, Dainiushas rašė:
> Vidai, nu lievai tu čia trolini. paklausyk kur nors tuos Klipsch'us,
> tada galėsim padiskutuot

Neklausysiu as tu klipisu, nes gali atsitikti kaip katinui, kuris pirma
karta kate paragauja. Paskui imsiu nagus grauzti, kad zmona nenupirko 5
kartus brangesnio komplekto, nes uz saviskes koloneles geresniu nesu
girdejes.
Beje, ju gerumas islenda per kita gala. Dabar as savo maksimalios
kokybes mp3 kolekcija keiciu i flac'us, nes mp3 su 320 bitais skamba
taip bjauriai, kad klausytis nesinori.
Beje, muzikos faktoriuje mane ispejo ar tikrai man reikalingi Yamahos
monitoriai, nes jie taip gerai skamba, kad imi nervintis, o ne malonuma
nuo muzikos gaugyti, jeigu muzikantyai nusigroja.