Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Kesha
Data: 2015-02-03 14:34:41

> Nesiginciju. Mano pastaba tiems, kurie aiskina, kad tik stereo ir be jokiu
> enhansed

loudnesai ir pan., tai kompromisas kai norima klausytis negarsiai, beje
jie tam ir sukurti.
Stereo turi būti pure, t.y. kuo mažiau pagražintas aparatūros ir kiek
tai leidžia sistema, pradžioje neįprastai gal atrodo, bet jei gyvas
garsas neimponuoja (mažai žemų bumpsių ar nelabai krikštoliniai aukšti
ir pan.), tada taip be enchanced niekaip :)
Yra ir tokios muzikos, kuri jau prifarširuota efektų tiek, kiek kūrėjas
primastė, todėl ją dar gražint irgi nematau reikalo...
beje yra ir tokios, kuri specialiai pvz. padaryta klausymuisi per
daugiakanalę sistemą...
Bet visą tai kaip ir dzin, jei patinka savaip klausyti...

> Nezinau. Man priimtina minksti zemi. 380w sub'as sunaus tai jis siek tiek
> nusimine del savo sub'o. Bet apsiramino, kad pas mano mure 80m2 patalpoje ji
> sub'as neskamba, nes pas ji rastu name 40m2 patalpoje skamba jam labai gerai.
> Dabar belieka nusipirkti 5 metru sub'o laida ir abu subus vienu metu
> pragroti.

>  >
> Sudvejinus garsiakalbi koloneles atkuriamas garso slegis padideja 3db kas
> atitinka 2 kartus didesni galinguma. Su 4 gariakalbiais isskiriama galia
> dideja dar 2 kartus.

Tai tau galingumo ar "švarumo" reikia? nes jei galingumo, tai jau
minėjau - yra nebrangių koncertinių kolonėlių, tikrai maža nepasirodys
:)