Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-05 14:50:51
2015-02-05 14:14, Paulius rašė:
> 320 mp3 nuo flaco tikrai sunku atskirti, nebent is skirting saltiniu pagaminti failai... O apskritai, kad rasti kokybiskai skambanti irasa yra sunku - as sutinku. Siais laikais, viskas pritaikyta mobiliakams ir bumboxams. Seni irasai daugeliu atveju irgi remasterinti I bumboxu versijas, taip kad...
> Pasiskaityk apie loudness wars ir dynamic range..
> cia gali pasitikrinti, ka klausai http://dr.loudness-war.info/
> Zinoma, tai ne absoliutus iraso kokybes matas.

kas per mp3 diskografija nezinau
kai flac'us parsipuciau tai atsimenu, kad box'ed ir pirmieji remastered
bet ju cia nera
http://dr.loudness-war.info/album/list?artist=led+zeppelin&album=

Skirtumas girdisi akivaizdus. mp3 man lyg ir duslus, o flac'ai skaidrus.
Gal galima buti tegti, kad mp3 nurezia aukstadazni garsa. Nors
klausantis flac'u pirma karta isgirdau daug garsu, kurie man ankscau
neegzistavo. Tiesa sakant ne visi auksta dazni girdi.
Kazkada darbe nupirko lempinius kalkuliatorius. Kai tik kolega ji
ijungdavo as pradedavau girdeti jo slykstu zvimbima. Niekas nepatikejo.
Isejau uz spintos ir kolega junginedavo, o as tikslai jam pasakydavau
kada ijungta.
Anksciau skaite, kad zmogus girdi iki 16,000 Hz. Dabargi matau, kad
aukstadaznius garsiakalbius praplete iki 30,000 - 50,000 Hz.
Jeigu skirtumo nebutu tai ar gadinciau laika su flac'u siuntimu
Ta pati skirtuma jauciu su Deep purple, T.Rex... Ar tai ne desningumas?