Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Kesha
Data: 2015-02-03 16:15:56

> Neturiu ka pridurti

> o jeigu pasakyciau galingo svarumo kai kada ir tylaus svarumo dazniausiai.
> Juk tam nereikia isisgyyti 2 skirtingos paskirties komplektus

užtenka ir vieno, tik bėda parduotuvėje už kažką panašaus reiks daug
kiložydų, nes reikia jautrių ir nemažų kolonėlių ir gero stipralo (ne
būtinai su daug watų)...
BTW buvau tau įmetęs anksčiau linką senų kolonkių iš skelbiu už
kilolitą su trupučiu, bet tau netiko dizainas, nes žmona primuštų ir
išmestų ar atvirkščiai kažkaip :)
tai ir turim tada kompromisus, tarp dizaino ir skambesio...