Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-06 07:55:25
2015-02-02 20:44, bat0nas rašė:
> Pas mane panašus efektas: kolonėlė šalia sofos. Ant sofos sėdint žemų
> nesigirdi. Pas kaimynus ir miegamajame - neįmanoma būti :D :D

Pas mane zemi atsiranda kokiu 8 metru spinduliu nuo sub'o. Kad sub'a
perstatyti i priesinga kampa man reikia 20 metru laido. Teks resyveri
perkelti toliau nuo TV, kad iki sub'o issiversciau su 15 metru laidu.

Su 10 metru sidabruotu su paauksuotais kontaktais uz 20euru sub'as groja
normaliai. Ilgesniu pirkti nera. Reikia jungti kelis laidus. Ar kas
matete kur pirkti toki sujungima?

Ir dar. Laidas yra tik audio ir lygiai toks pat audio/video. Kainos
analogiskos. Sub'ui visiskai jokio skirtumo?