Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-06 07:40:21
2015-02-05 19:51, Signalizacija rašė:
> Tai o pats negalvojai pirkdamas?

Paprastai sudas yra nesiulomas.

> Kas gali zinotkaip tu tas kolonkes statyt ruosiesi.

Alsuokliai uzpakalyje man tinka, nes koloneles ne prie sienu. Paminejau
juos tik kaip labai dideli minusa.

> Beje alsuokliai šikane buna, kolonelese fazoinverteriai

Kol  nenusipirkau koloneliu tol zinojau fazOinventorius. Terminas is
rusu kalbos. Nezinau is kokios kalbos ji rusai pasiskolino. Bet neseniai
uztikau termina alsuoklis. Juk ne pats susigalvojau. Laikai keiciasi.
As, pavyzdziui, iki siol nepriprantu prie Sovietu Sajunga... Arba byla,
kuri turetu apibudinti tik tam tikra kategorija failu. Pats lyg ir dar
neturetum buti senas?