Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Paulius
Data: 2015-02-05 14:14:00
320 mp3 nuo flaco tikrai sunku atskirti, nebent is skirting saltiniu pagaminti failai... O apskritai, kad rasti kokybiskai skambanti irasa yra sunku - as sutinku. Siais laikais, viskas pritaikyta mobiliakams ir bumboxams. Seni irasai daugeliu atveju irgi remasterinti I bumboxu versijas, taip kad...
Pasiskaityk apie loudness wars ir dynamic range..
cia gali pasitikrinti, ka klausai http://dr.loudness-war.info/
Zinoma, tai ne absoliutus iraso kokybes matas.