Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Kesha
Data: 2015-02-05 08:43:03

> Jeigu buciau ne audio forume tai tureciau pareiga placiau parasyti. Kita
> karta rasysiu, kad  turi buti hermetiskas koloneles korpusas. Ar tiks toks
> parasymas?

Nu jei jau taip, tai koks skirtumas jei kur per kokį plyšį "švilps"
oras? estetine prasme, tai taip, viskas turi būti gražu ir gražiai
sulipdyta, praktine gi, jokio skirtumo, galima ir paprastą lentą
pridėti garsiakalbių ir gros ir dar klausimas kas geriau...
Paprasčiausiai dėžėje, tai gali dar išprievartauti, kad "pagrotų"
papildomą dažnių ruožą garsiau (tiksliau būtų surezonuotų), tam ir
dėlioja fazikus, arba kaip tik nugesintų nereikiamą (paralonas, vata,
pertvaros ir tt). Bet tai daugiau žemutiniems dažniams įtakos turi, o
va aukšti ir viduriai, tai mano nuomone, kuo puikiausiai ir ant
paprastos lentos gros... vistiek patalpa daugiau įtakos...