Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-05 09:01:14
2015-02-05 08:43, Kesha rašė:
> Nu jei jau taip, tai koks skirtumas jei kur per kokį plyšį "švilps"
> oras? estetine prasme, tai taip, viskas turi būti gražu ir gražiai
> sulipdyta, praktine gi, jokio skirtumo, galima ir paprastą lentą pridėti
> garsiakalbių ir gros ir dar klausimas kas geriau...
> Paprasčiausiai dėžėje, tai gali dar išprievartauti, kad "pagrotų"
> papildomą dažnių ruožą garsiau (tiksliau būtų surezonuotų), tam ir
> dėlioja fazikus, arba kaip tik nugesintų nereikiamą (paralonas, vata,
> pertvaros ir tt). Bet tai daugiau žemutiniems dažniams įtakos turi, o va
> [...]
Jeigu kalbama apie alsuoklius ir hermetiska korpusa tai vidurinai ir
auksti i tema neisipaiso. Hermetiskas korpusas turi buti tik zemadazniui...
Zemadazniui ir lenta netinka. Bet skydas butu netgi geriau, negu
koloneles korpusas, nes tolygiau atkurtu zemus. Tik to skydo dydis keliu
metru krastinemis, o zemadaznis turetu buti jo centre.