Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-05 11:56:33
2015-02-05 09:26, Velnias rašė:
> Dabar rimtai nesilazdavojant - būtum pasiėmęs tokiam kambariui porą
> Klipsch RF-7 su galingesniu stereo stiprintuvu, nereiktų dabar su vėjo
> malūnais kovoti junginėjant 10 kolonėlių. Nepaisant visų melomanų irgi
> kodekų išvedžiojimų, roko skambėjimas per jas nustebina visą šeimą :)

Jo, charakteristikos ispudingos. 101dB !!! Tik mano poreikis buvo tureti
namu kino audio koloneliu komplekta. Na dar galima buvo pirkti po
stiprintuva i kiekviena stereo kanala ir mono rezime prie kiekvieno ju
kanalo jungti po kolonele. Tai yra 2 stereo stiprintuvai ir 4 koloneles.
Na ir papigiaisikas subas su centrine kolonele... o vietoj resyverio
kompas... Kazkaip idijotiskai gaunasi. O pinigai didziuliai