Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-04 12:36:33

> Na keista kad nesupranti tokio paprasto lietuvisko zodzio :)

Na dedu pastangas ir bandau speti:
1. zemu bus kokiais +3dB
2. zemu bus daugiau kokia oktava zemiau
3. bus daugiau nekokybisko zemo garso
4. ???

> Va, pagaliau pradeda kilti teisingas klausimas :)

Klausimas retorinis, nes
http://www.aperionaudio.com/blog/how-to-get-the-most-out-of-your-subwoofer
raso, kad 2 sub'ai yra geriau, negu vienas. Tuomet seka dar viens
klausimas. Juk lentynines koloneles yra skirtos atkurti tik aukstus ir
vidutinius. Reikia 3 juostu koloneliu? O jau tada... vel viskas nuo pradziu.
O kodel ne 2 komplektai 2.1 i kiekviena kanala?

> Cia gi centrine kolonele, ar cia netycia supainiojai?

Na taip. Bandziau grindinems kolonelems parinkti pagal garsiakalbiu
kieki lentynine, kad galima butu palyginti kainas akivaizdziai.
Zemadazniai garsiakalbiai akivaizdziai prastesni, o kaina su stovais
gaunasi ta pati, jeigu nesiblusinesi. Ir tai man siek tiek keista, nes
mano patirtis sako, kad lentynines ir grindines koloneles su vienodu
kiekiu vienodu garsiakalbiu turi kainuoti beveik tiek pat. Na keliolikos
euru skirtumu.