Tema: Re: Koloneles, kambarys ir zemi dazniai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-02-03 13:40:33
2015-02-03 10:43, Giedrius rašė:
> <<< tyliai klausantis muzikos, praktiskai neatkuriami zemi dazniai.
>
> tai kad kitaip ir nesu girdėjęs kad būtu, manau tam ir yra "loudness" ir
> "dynamic EQ" visokie

Nesiginciju. Mano pastaba tiems, kurie aiskina, kad tik stereo ir be
jokiu enhansed

> <<<<. Bandziau 380w Warfendale sub'a uz 3,500 litu ir savo 100w Magnat
> uz 800 litu. Abu jie
> su 30cm garsiakalbiais. Zemi dazniai skamba visiskai nesulyginamai.
>
> tai kuris geriau?

Nezinau. Man priimtina minksti zemi. 380w sub'as sunaus tai jis siek
tiek nusimine del savo sub'o. Bet apsiramino, kad pas mano mure 80m2
patalpoje ji sub'as neskamba, nes pas ji rastu name 40m2 patalpoje
skamba jam labai gerai. Dabar belieka nusipirkti 5 metru sub'o laida ir
abu subus vienu metu pragroti.

> <<<sub'as, kuriame yra 4 diametro 30cm garsiakalbiai. Pastarasis zemu
> atkurti +6dB. Tai yra jam reiketu 4 kartus mazesnes galios stiprintuvo
>
> nesupratau

Sudvejinus garsiakalbi koloneles atkuriamas garso slegis padideja 3db
kas atitinka 2 kartus didesni galinguma. Su 4 gariakalbiais isskiriama
galia dideja dar 2 kartus.