Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-05 14:53:35
vot ir nifiga. Kokybiškas įrašas per boobox'ą tiesiog nesigirdi, dėl
plataus dinaminio diapazono dalies negirdėsi visai, pasigarsinsi -
kažkur bus per garsu. Deja, bet tai, kas vadinasi "kokybiškas įrašas",
netinka nei fonui nei tūsui. Panašiai kaip plazminis telikas "Vergės
Izauros" žiūrėjimui pusę penkių vakare prieš pietvakarinį langą.