Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: spak
Data: 2014-01-29 22:49:23
Bandei akla testa su kruva modeliu? (aisku, prie salygos, kad spl idealiai
suvienodinti su voltmetru ar spl meteriu - net labai mazas garso lygio
skirtumas keicia visus ispudzius). Pabandyk. Maloniai (arba nemaloniai)
nustebins :)
Sita visa DAC mada atejo is tu laiku, kai pirmi DACai CD grotuvuose labai
ziauriai skambedavo, tai budavo neblogas 'upgreidas' atskira dezute isigyt.
Dabar viskas issivyste tiek, kad centus kainuojancio cipo charakteristikos
virsija zmogaus klausos galimybes. Galima aisku apie analog output stage
diskutuot ilgai, bet jei konstrukcijoj ner kazkokio akivaizdaus
kreivarankizmo, tai skirtumo nepajausi gyvenime. Kaip minejau, nekalbu apie
tuos dizainus, kurie specialiai inesa pasaliniu iskraipymu del tam tikro
skonio.

Pats transportas turi itakos, ypac jei kalbam apie visa kruva USB sprendimu,
bet skirtumai gana subtilus. Imant bet ka is RME, Lynx ar kad ir kokia Asus
Essence - geriau nieks negros. Bandyta, lyginta su 'audiofiliniais' DAC.
Tiketina, kad ir pigesnes plokstes groja identiskai, bet man patinka
teisingi draiveriai ir pakankamas ausiniu stiprintuvas.

Pradiniam testui siulau savo visa aparatura (transporta+dac) aklai palygint
su $30 Sansa clip (-: Gali but siurprizu.