Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-02 23:39:35
dabar zek kaip konkreciai atrodo visos tavo mintys:

On 2014.02.02 23:30, Dainiushas wrote:

> apie tavo kategoriškumą

> aš tai suprantu, kad ten  viskas truputį sudėtingiau nei būtų galima
> aptart keliuose post'uose po penkias eilutes :)

> gaunasi nesigauna, bet stiprina :). It tam tikromis sąlygomis tai yra
> neblogas sprendimas.

> tik ant kiek tai blogai - sužinosi tik klausydamas konkretų setup'ą

> lygiai taip pat galima rast tiesą 100dB/W akustikoje ir vieno tranzo
> stiprintuve.

> tiek beriliai tiek lempos turi prasmę ir pagrindą, beatodairiškai juos
> neigt nėra išmintinga

ta prasme visas postas - 'gali but taip, gali kitaip'. taip rasyt nera
jokios prasmes. as tai stengiaus rasyt konkreciai, apibendrintai,
glaustai, argumentuotai. tu pavadinai tai kategoriskumu. as ivardinau
ESMINIUS minusus SE, skirtumus tarp PP ir tai, kas nera PP skiriamasis
bruozas. be abejo, niuansu ir subtilybiu yra daug, galima ne viena knyga
prirasyt, bet kam tai reikia akcentuot? kodel neakcentuot ESMES?
juk knygu jau yra prirasyta, jas reikia skaityt, o ne perrasinet newsuose.
perskaicius visus tavo 'teiginius' as viso labo viena vieninteli
klausima sugalvojau bent kazkiek verta uzduot - kokia tu prasme matai
lempose siais laikais? taip trumpai - glaustai gali pabandyt ivardint?
atmink, kad net mokslininkas turi sugebet viska paaiskint penkiameciui
vaikui, kitaip jis sarlatanas :) todel atsakymas 'neuztenka 5 eiluciu
newsuose, o daugiau rasyt tingiu' - man tolygus trolinimui.