Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-29 23:58:37
On 2014.01.29 23:46, eMJei wrote:
> skirtumas tik tas kad aš savo sistemoje turėjau galimybę palyginti
> Lessloss DFPC su "kompiuteriniu", o tu kaip suprantu ne?

ne, skirtumas idomesnis.
a) as esu dalyvaves ne 1 ir ne 2 akluose testuose. tiek pats, tiek kaip
klausytojas, stebetojas. maciau ne viena toki kaip tu 'audiofila', kurio
tikejimas buvo nuzhudytas ir israutas su saknim. taip kad siulau
neskubet sporint, nors as ir neatsisakyciau.
man nereikia kiekvieno shudo paragaut. as suvokima, zinias ir patirti
turiu techniniuose dalykuose ten, kur tu tik svaicioji ir spelioji.
b) as is elektronikos (tame tarpe) ne viena tukstanti uzdirbau ir turiu
fundamentalu supratima kas tai yra laidas (tame tarpe). o tu jo neturi.
you loose, i win.