Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-01 00:15:23
On 2014.01.31 23:25, CodeC wrote:

> atlikeju, ar ko?
> siaip, laisvai.
> ennio morricone - bet kas prakstiskai.
> dire straits, pvz 'on the night' koncertas.

pvz as kai kazkada pirma karta isgirdau pirma daina (calling elvis) sito
koncerto, reakcija buvo iskarto - as turiu tai pamatyt ir begau ieskot
vhs po visus marijampoles kioskus ir radau :)
o begau, nes du musamuju komplektai padare ispudi, ko dazniausiai
nesugeba isgirsti tukstancius isleide patefonams ir laidams. nekalbant
apie subtilesnes detales...