Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-30 00:06:26
On 2014.01.29 23:50, Icetom wrote:

> Na jei neatskirtumėte per minėtas Focal kolonėles kur koks CA Dacmagic,
> o kur koks Weis SAK ar kok Ayre-QB9 SAK, tai ką aš žinau...

o kuo jie skiriasi?

> Aklas AB reikalingas tik kai lyginami "panašūs" gaminiai, bet kur
> akivaizdžiai aišku, tai nėra ko žaistis su jais.

bet aklo testo tai tu juk nedarytum, ne? net tarp 'nepanasiu'
stiprintuvu diy gainclone uz 500 Lt ir kazkokio kosTmoso uz 20klt, del
kurio tu kelis kart salone nuleidai i kisene?
juk be laboratorijos skirtumu nesigirdi ir apsilochinti baisu.

> Šitas nėra neutralus keitiklis. Bandžiau Hiface 2 ir SOTM. Man
> vienareikšmiškai SOTM geresnis kaip USB->SPDIF keitiklis, nes neutralus.
> Jį ir naudoju iki šiol.

kaip gali buti tokia nesamone neutrali? tai isvis nereikalingas daiktas
sistemoj.

> Testavimais ir senai nebeužsiimu, nes jau atsirinkau, kur pelai, o kur
> grūdai. Mėgaujuosi filmais bei muzika ir tiek...
>
> P.s. Jei tekstą parašysite su lietuviškomis raidėmis, pirštai nupus?

o kas blogiau - specialiai rasyt sveplai, nes taip patogiau, ar stengtis
primest protinga dalbajoba, kuris puse kableliu sudeda, puse ne, nes
nemoka skyrybos?