Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-02 11:28:18
On 2014.01.30 09:40, Jonas Vingis wrote:

> Mano pačio nuomone power kabeliai įtakos neturi vien todėl, kad audio
> aparatūroje pirmas dalykas kas padaroma - tai AC transformacija į DC,
> todėl kaip ir dzin kokia "švari" ar "nešvari" ta AC. Na bet aš nesu
> stiprus elektronikoje ir signalo perdavime, tai gal klystu?

cia va dar sitoj vietoj prisiminiau.
teko ne karta skaityt apie SE stiprintuvu konstrukcijas, problemas. teko
ir paciam daryt ir klausyt. kiek kartu buvo apkaltinti laidai nuo
transformatoriaus iki PCB plkostes ir pan. aaa, burzgia, fonuoja, aaa ka
daryt :) tik pabreziu - kalba ne apie laida nuo rozetes iki trafo, bet
nuo trafo iki stiprintuvo pacio. ten ne tai kad nuo laido rusies, bet
nuo jo pozicijos milimetru pasikeitusios viska gali kapitaliai
pasikeist. bet cia yra ne pacio laido problema. tai blogo dizaino,
blogos realizacijos ir t.t. problema. apskritai SE stiprintuvas -
atgyvena, kuri turejo prasme tol, kol tranzistoriai buvo baisiai
netobuli. o pazek kas darosi rinkoj - 'audiofiliniai' SE lempiniai
stiprintuvai uz desimtys tukstanciu po siai dienai 'isradinejami' is
naujo ir parduodami ir perkami. poto laidai jiems parinkinejami, kojeles
specialios, juodosios lessloss dezutes uz $5k statomos, kad tik jis
grotu. bet realiai problema yra labai paprasta - SE stiprintuvas turi du
esminius niekaip neapeinamus ir nepasalinamus trukumus - bloga AC
atmetima (hum) ir DC isejime, kuriam atristi dedamas didelis brangus
hi-end kondesatorius, kuris neisvengiamai iskraipo signala, skirtingai
nuo laido. tuo tarpu elementarus, faktiskai TOBULAS, p-p stiprintuvas
jau lengvai padaromas ne viena ir ne du desimtmecius. tai nereiskia, kad
nera blogu p-p stiprintuvu, tai reiskia, kad geram garsui siais laikais
uztenka paprasto, pigaus, gero p-p stiprintuvo, kuris veikia zymiai
geriau ir tobuliau uz atgyvenusi SE. kurio problemoms spresti poto
audiofilai suinvestuoja puse namo i sistema, ir vistiek tai yra blogiau
uz siuolaikine inzinieriaus sukomponuota sistema. bet jie tiki, kad - NE.