Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-31 22:27:45
On 2014.01.31 09:49, news wrote:
> CodeC'ai, o tu nesusimastei, kad zmogus paprasciausiai daro marketinga
> tavo rankomis. Kuo daugiau tu cia gincysies tuo daugiau salonu, brand'u
> pavadinimu cia bus pamineta (tarsi netycia). Tai yra vienas is
> partizaninio marketingo pavyzdziu ir kazkas labai trina rankas dabar.

cia nera apie ka mastyt.
jeigu atsiranda visiskai kiauru zmoniu, kurie tokiam kontekste isgirde
produkto pavadinima bega pirkt, tai veliava i rankas tiem marketingistam
- vis geriau nei bedarbio pasalpa eitu prasyt.
o jei rimtai, tai manau, kad cia daugiau atkrenta potencialiu pirkeju
(naivuoliu), nei kad uzkimba. o siaip man giliai px, tiek vieni, tiek
kiti. cia yra linksmas dalykas - suvartinet humanitarus prisisvaigusius
ir kalbancius internete surankiotais pabirais terminais, apie kuriuos
jie neturi zalio supratimo.

> Cia renkasi ir daugiau tuo uzsiimanciu veikeju, tik jie daugiau dirba
> o.tv grupse.

tegu dirba. negi gaila. tu noretum tokio darbo?