Tema: Re: Keli patarimai apie audio is patirties
Autorius: Icetom
Data: 2014-01-30 13:24:55
> Tai vis tik - kuo geriausia sienas dengti? Dažyti, viniliniai tapetai,
> skysti tapetai? Mačiau ir kažkokie akustiniai tapetai yra, ten,

O kokios jų akustinės charakteristikos pateikiamos? Realiai kokie
reljefiniai tapetai turbūt daugiausia ką gali, tai kažkiek sugerti ir
kažkiek išsklaidyti aukšto dažnio kažkokioje atkarpoje, jei gerai suprantu
(bet gal to ir pakanka konkrečiu atveju).  Aš čia tik spėju. Šiaip tai pirma
reiktų išsimatuoti savo kambario akustines savybes su savo sistema. Tada ir
matysi, ką kokiame dažnių ruože ar taške reikėtų gerinti...

Praktiškai garsas gali būti: sugeriamas, atspindimas ir išskaidomas. Bendra
praktika berods tokia: už kolonėlių (jei reikia) naudojamas didžiausią
slopinimą turinčios medžiagos, šoninėse plokštumose, kur garsas pirmą kartą
atsispindi berods rekomenduojama naudoti mažiau slopinančias medžiagas na ir
už nugaros, kur sėdima, dažniausiai statomas difuzorius tam tikrų dažnių
išskaidymui-sklaidai (garso energijos sumažinimui). Čia kiek mano bendros
žinos apie garsą...

> Ar tiesa, kad kuo geriau viskas aplink garsą sugeria, tuo geresnį garsą iš
> garsiakalbių girdi? :)

Kiek suprantu turi būti balansas tarp garso sugėrimo, atspindėjimo ir
išskaidymo-sklaidos. Tau geriausia čia pasiskaitinėti ar paklausti:
http://www.gramofonas.lt/lt/klubas/diskusijos/read.php?FID=10&TID=3161

Geriausia tai turbūt pasiskaityti šią knygą supratimui: