Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: Toxis
Data: 2010-09-26 21:46:28
na, niekas kaipir neprieshtaravo, kad bt nera pigiau, bet kad te negerai tai
tikrai, kai tushchiam oro uoste ishlipus ish lektuvo vilnius ryga 3 lagaminu
(visi kiti 7 zhmones vazhiavo su rankiniu:) reikejo laukt gal valanda buvo
kaip minimum keista.. negana to, lektuvas ishlaipino kaip tik prie tos
skyles, kur lagaminus krauna... Arba varijantai, kai pralaike ~1.5 h lektuve
priesh pakilima, nieko nepaaishkine pirmas klausimas buvo, gal norit kavos
_nusipirkt_?...