Tema: Re: del AirBaltico
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-09-26 15:01:26
O jūs nepastebit, kaip viskas vyksta tvarkingai?
   Tvarkingai atšaukia reisus.
  Tvarkingai vietoj vieno persėdimo gauni du.
   lėktuvas "šiek tiek" tvarkingai vėluoja
   Tvarkingai laukė autobusas.
  tvarkingai palaukė lėktuvas
  ir Tvarkingai vėluodamas išskrido.
 tvarkingai "greičiausiai neteks sėdėt pusę dienos".
 Bet jei teks, bus tik malonumas viso to tvarkingumo fone...